komentarze |
|
|
ISKRA1946GOL
|
|
2013-10-28 02:09:49
|
| Crump nie pisz bajek. Bo nic mi się nie wydaje, a wręcz przeciwnie widzę co się dzieje w obecnej IV lidze i to, że co najmniej 6 drużyn z tych grających obecnie w IV lidze poziomem wyraźnie odstaje nawet zespołom grającym w V lidze. A do V ligi sprowadzani są zawodnicy nawet z III ligi o których wy i cały wasz nowy niby lepszy zarząd możecie sobie tylko pomarzyć i takie są fakty. A piszę o tym obszerniej normalnym prostym językiem dla przedszkolaków by wszyscy z was zrozumieli, że V liga to już nie jest ta sama liga co przed rokiem, a wręcz przeciwnie jest w tym roku o wiele mocniejsza. A za rok w niej poziom jeszcze wzrośnie bo jest naprawdę duży progres, czyli postęp z roku na rok coraz większy. Do tego jak spadniecie a wszystko na to wskazuje to na pewno jeszcze zawodników wam ubędzie i ci co lepsi zostana wam podebrani i będziecie musieli znowu łatać po nich dziury a wręcz wyrwy powstałe i to kimkolwiek by wogółe przystąpić do rozgrywek V ligi, gdzie szans wielkich wam nie daję i nawet raczej się nie utrzymacie w tej V lidze, którą nazywasz słabą i porównujesz do VI. Mylisz się i to strasznie. A tak wogóle to chciał bym zobaczyć twoja minę jak dostajecie baty z drużyną z miejsc np.: 7-12 które grają w V lidze lub 1-5 z VI ligi. Z waszą grą to pewne.
tekst dodany: 2013-10-28 02:20:49 Prosty przykład w Pucharze Polski Graf Bukówko - Darzbór Szczecinek i wasza przegrana. Zaraz mi pewnie napiszesz a bo to były puchary i odpuściliście. Więc powiem tobie jedno ok z jakimś naprawdę wielkim klubem i z jakiejś wyższej ligi jak byście przegrali to ok nikt by tego nawet nie pamiętał. Ale z zespołem bodajże ze słabej jak to nazwałeś VI ligi przegrać to jest naprawdę śmiech na sali i puste krzesła. Skoro takie zespoły was pokonują to z czym wy chcecie się szczycić i marzycie o dobrej grze nawet w V lidze, skoro nawet nie macie tak na dobrą sprawę kim grać teraz w IV lidze, a co mówiąc o V lidze gdzie na bank zostaniecie jeszcze bardziej osłabieni a i tak chętnych do grania u was jakoś nie widać. Tak jak i nie widać żadnego punktu w IV lidze i kasy na zawodników. Czyli tak jak Salomon niestety z pustego nie naleje. Tak i wy nic z pustkami w kasie nie zrobicie, no chyba że jakiś szejk arabski wykupi klub, jego długi i da kasę na zawodników z ekstraklasy i zagranicy to wtedy coś się u was polepszy, ale to tylko przykład i na to też bym raczej nie liczył. Bo nikt rozsądny nie zainwestuje w klub który się sypie i tonie w szambie. Od takich każdy biznesmen trzyma się z dala. I taka jest niestety dla was smutna prawda.
tekst dodany: 2013-10-28 02:34:13 Możecie liczyć na cuda, ale te nieziemsko rzadko się zdarzają, a w waszym przypadku to tylko coraz niżej sięgacie dna i nic po za tym.
Wiesz dobrze, że nowy niby lepszy zarząd nic nie jest w stanie zrobić sam jak nie ma wystarczających środków finansowych, na grę w lidze na cały sezon, diety dla piłkarzy, kary za kartki i wykluczenia oraz inne wydatki z licencją i utrzymaniem obiektu sportowego, koszty wyjazdu i ewentualnych hoteli oraz obiadów dla zespołu to wszystko kosztuje i jak na podstawowe rzeczy nie masz i ciągle brakuje a nikt wam pomóc nie chce bo toniecie powoli jak Titanic to samo przez to powinieneś zrozumieć, że szans na ratunek i reanimację klubu Darzbór raczej już nie ma. I tylko będzie coraz gorzej i gorzej. Bo to jest u was nieuniknione. Ale życzę wam wiele szczęścia i powodzenia bo to akurat jest wam najbardziej potrzebne. Oraz nadziei bo ta umiera ostatnia mimo że jest nazywana matką głupców. Bo bez nadziei w lepsze jutro to już nic dobrego dla was nie będzie możliwe. Fakty są naprawdę dla was żenujące i niepodważalne. Jest jak jest i nawet jak bronić będziesz Bóg wie kogo rękoma i nogami to tego nie zmienisz. Takie jest życie i raz jesteś na wozie a raz pod wozem. To logiczne. Bez pomocy z zewnątrz zginiecie śmiercią naturalną męczennika.
|
|
BaBa60
|
|
2013-10-28 09:24:38
|
| ISKRA...jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy na temat lokalnej piłki nożnej, a szczególnie Darzboru. Twoje argumenty są rzeczowe i nie do podważenia. Zgadzam się z nimi w 100%. Najnowsze zło w klubie zaczęło się w momencie awansu do IV-tej ligi. Ten awans zaszkodził wszystkim ludziom związanych z klubem, czyli działaczom, zawodnikom i pseudo trenerowi Złotówie. Wezwania ich przerosły. Największym błędem było niewątpliwie przystąpienie do rozgrywek. To co wywinął trener Złotówa w okresie przygotowawczym jest wyczynem na miarę epoki. Jestem więcej niż pewny, że tak ogromnych strat kadrowych by nie było. Złotówa na kilka dni przed pierwszym meczem napuścił zawodników na zarząd i wyjechał na urlop za granicę. Do tego doliczyć skrajną głupotę czołowych piłkarzyków, bowiem okazało się, że mają niesamowicie zdarte berety. Jest nowy zarząd i co z tego, skoro nie mają elementarnej wiedzy na temat jak powinien funkcjonować. Większość z nich to oszołomy. Nie mają pojęcia jak organizować imprezy sportowe. Nie ma u nich podziału obowiązków. Rządzi ten, który pierwszy przyjdzie. Ostatni ich numerek był nie do podrobienia, bowiem przed przedmiotowym/na pół godz./ nie było nikogo z nich. Nie było ochrony, nie miał kto przywitać sędziów, nie ugoszczono ich herbatką.
tekst dodany: 2013-10-28 09:53:21 WSTYD...!!!, to mało powiedziane.
Smutno mi, bo taka porażka boli. Ina zagrała słabiutki mecz, była do ogrania. Cóż z tego, że Darzborowcy zagrali ambitnie i to wszystko na co ich było stać. Bezsilność spowodowana brakiem kondycji była aż nadto widoczna.
ISKRA... ja też widzę przyszłość tej drużyny w czarnych kolorach, przynajmniej fakty na to wskazują, bo oni wcale nie trenują. "Pan" trener stracił autorytet bezpowrotnie. To widać na co dzień. Liczę na to, że znajdzie się ktoś z jajami i zrobi porządek. Pozdro.
tekst dodany: 2013-10-28 12:44:38 Osobny problem, to szkolenie dzieci młodzieży. Prywatna Akademia za pieniądze podatników, to chory twór. Rozwalić ją i wrócić do szkolenia w klubach. Oni nie są w stanie wyszkolić tylu zawodników pod potrzeby 3-ch klubów. Najzdolniejsi wyjeżdżają ze Szczecinka, a pozostają przeciętniacy. Czyli szkolą piłkarzy za nasze pieniądze dla innych klubów. Ciekawe, czy jakby powstały jeszcze dwa nowe kluby szkolenie by było bez zmian i czy Akademia podoła by zapotrzebowaniu? Za pieniądze trenera koordynatora w AP w klubie miało by zatrudnienie 4-ch trenerów. Ta AP to mała maf...a rodzinno-ratuszowa. Ktoś powinien się temu bliżej przyjrzeć, bo tak dalej być nie może. Szczecinecka piłka i sport szkolny giną.
|
|
ISKRA1946GOL
|
|
2013-10-28 16:04:42
|
| Baba60 Czyli po prostu mieliście i macie zarząd do wymiany, piłkarzy nie na miarę IV ligi i to jest fakt niepodważalny. Widzisz ktoś kto na co dzień interesuje się piłką nożną w regionie zachodniopomorskim patrząc nawet na wiele spraw z boku i to na prawdę obiektywnie widzi , że w szczecineckiej piłce, a najbardziej w Darzborze się dzieje bardzo źle i cuda niewidy. Jak to nazwałeś kto pierwszy ten rządzi, zero poukładania w zarządzie i brak jakichkolwiek funkcji to jest żałosne i samo woła o pomstę do nieba. Przypomina mi się za dziecka taka gra w piłkę nożną na boisku, z lotnym bramkarzem i kto pierwszy na bramce ten broni. U was z zarządem jest identycznie.
Udają, że się znają i w klubie pomagają, a tak naprawdę o sporcie chyba wiedzą nie wiele i jak tak dalej pójdzie to normalnie skończycie w B klasie. Albo klub Darzbór zniknie z mapy piłkarskiego świata. Niestety ja bardzo rzadko się mylę i moje wszystkie wypowiedzi są przemyślane w 100%. Nawet jako postronna osoba znam waszą nieziemsko tragiczną sytuację i wy wszyscy mi tylko bijecie w sumie brawo, że ja widzę to wszystko i o wszystkim wiem, a wasz zarząd nic sobie z tego nie robi. I jak tak dalej będzie, że nawet trener nie ma autorytetu u zawodników i nie ma między nimi chemii to już porażka na maxa.
tekst dodany: 2013-10-28 16:15:29 A sama AP to szkoli młodych i tych co najlepszych sprzedaje do lepszych klubów by mieć z nich zyski, których nie zapewni żaden ze szczecineckich klubów, gdyż na tych najlepszych te kluby po prostu nie stać, a AP tych średniaków i nieudaczników upycha właśnie w szczecineckich i okolicznych klubach nawet A czy B klasy, żeby chociaż parę złotych na nich zarobić i się pozbyć patałachów. Taka jest prawda. I dlatego macie jak macie. Nawet się wycofali z rozgrywek Regionalnej Ligi Juniorów przed sezonem bo jak wyprzedali najlepszych to nie mieli po co tam grać. Wy tym awansem do IV ligi powinniście się wzmocnić i w ogóle piąć się w górę, a nie spadać ciągle w dół. Bo na prawdę macie klub z tradycjami i kilku baranków zrobiło z klubu cyrk i burdel, że wszyscy się z was śmieją. Mi szkoda takich klubów bo wiele osób nic nie zawiniło w tym kibice najbardziej na tym cierpią. Ale nie jesteście pierwszym i pewnie nie ostatnim klubem, który to spotkało. Prosty przykład nawet w polskiej ekstraklasie dwa zespoły Polonia Warszawa i ŁKS Łódź z ekstraklasy do IV ligi. I tam też szału nie ma bo juniorami muszą sobie radzić bo zawodnicy odeszli do innych klubów a ci co przyszli nie są w stanie grać na wysokim poziomie. Tak jak i u was jest tak samo.
tekst dodany: 2013-10-28 16:35:53 Najlepszym rozwiązaniem było by:
1. Zmienić cały zarząd i trenera.
2. Wyrzucić z klubu wszystkich piłkarzy lamusów i zostawić tylko tych, którzy chcą i umieją grać.
3. Mimo wszystko wycofać się z rozgrywek IV ligi by nie generować większego zadłużenia klubu.
4. Zacząć nawet od rozgrywek w okręgówce lub A ewentualnie B klasie.
5. Przetransferować zawodników, z niższych klas rozgrywkowych, którzy mają potencjał i zapał do gry.
6. Zacząć szkolić własną młodzież, gdyż to jest przyszłość klubu
i zawsze możecie liczyć na swoich młodych piłkarzy, którzy są głodni gry w pierwszym zespole.
7. Pozyskać inwestorów zewnętrznych ( sponsorów ).
8. Zminimalizowanie wydatków na utrzymanie obiektu sportowego oraz przygotowanie go do meczy. ( Tu mogą pomagać w tym kibice charytatywnie )
9. Ochronę na meczach u siebie mogą wspomagać także kibice odpowiednio oznaczeni. Tu także można parę złotych zaoszczędzić.
10. A przede wszystkim przygotowanie planu rozwoju, reanimowania ( ratowania ) klubu, w tym postawić sobie cele do realizacji i podzielić obowiązki w zarządzie, trenerzy, kibice też mogą w tym mieć swój udział. bo wszystko jest do dogadania między sobą.
11. Skuteczna realizacja celów i planów ratowania klubu.
12. Wspólne działanie zawsze i do końca.
|
|
BaBa60
|
|
2013-10-28 17:09:55
|
| ISKRA... chylę czoło i tylko tyle, bo masz rację. Pozdro.
|
|
rafal75
|
|
2013-10-28 18:13:54
|
| 6. Szkolenie nie wchodzi w rachubę . Włodarze miasta nie pozwalają na to.
8. Płaci się dla miasta za wykorzystanie boisk na treningi i za mecze.Czyli w części dotacja tak śmieszna wraca do miasta.
1. Zarząd przecież zmieniono. Myślę iż jest on bardzo rozgarnięty, więc po co go wymieniać. Są pełni zapału i chęci do pracy.
Jestem za jednym klubem w tym mieście choć stoję po drugiej stronie barykady.
|
|
ISKRA1946GOL
|
|
2013-10-28 22:33:20
|
| rafal75 6. Szkolenie nie wchodzi w rachubę . Włodarze miasta nie pozwalają na to.
8. Płaci się dla miasta za wykorzystanie boisk na treningi i za mecze.Czyli w części dotacja tak śmieszna wraca do miasta.
1. Zarząd przecież zmieniono. Myślę iż jest on bardzo rozgarnięty, więc po co go wymieniać. Są pełni zapału i chęci do pracy.
Jestem za jednym klubem w tym mieście choć stoję po drugiej stronie barykady.
Bo zarząd przez niemal całą rundę nie zrobił nic, nawet nie zabezpieczył środków na rundę wiosenną. Więc jak możesz ten zarząd nazywać bardzo rozgarniętym.. Zobacz co na to zainteresowany kibic Darzboru napisał Baba60. To szkolić młodzież przecież można samemu i nie informować o tym miasta. A współpracę nawiązać z innym klubem nawet w niższej klasie rozgrywkowej. Wiele drużyn tak robi i jest to legalne oraz zgodne z przepisami i miasto wtedy nie ma nic w tej sprawie do powiedzenia. A skoro miasto daje dotacje jakiekolwiek to nie może sobie żądać zapłaty za tereny sportowe bo to jest złodziejstwo. No chyba, że nie ma właściciela tego obiektu, a głównym jest miasto. To paranoja. A zakazanie prowadzenia sekcji młodzieżowej piłkarskiej na terenie danego klubu to nietakt ze strony miasta.
tekst dodany: 2013-10-28 22:44:17 Miasto do tego jeżeli klub chce funkcjonować prawidłowo nie powinno w to ingerować. A z drugiej strony na miejscu mieszkańców zmienił bym cały ten bajzer nazywany Radą Miasta i samego Burmistrza. Wtedy na pewno coś się zmieni. A zarząd klubu jeżeli jest nowy bo jest ale patrząc na to jak ściąga na samo dno klub Darzbór to można by powiedzieć, że jest skorumpowany i zastraszony przez osoby które są nad nimi i rządzą miastem, by doprowadzić klub do totalnego bankructwa. Trzeba czasami rzeczy nazywać po imieniu. A tak patrząc kibice Darzboru mi przytakują i śmiem twierdzić, że oni wiedzą na ten temat o wiele więcej niż ci co tak bronią zarząd i inne instytucje myślą. Kiedyś kumoterstwo się skończy jak plakat przed wyborczy. I ci co rujnują sport i nie tylko kiedyś obudzą się z ręką w nocniku i tego im życzę z całego serca. Stop Korupcji i Sprzedawczykom oraz Konfidentom.!!! Precz z oszustami i złodziejami.!!! Piłka Nożna dla Kibiców.!!! Wypędźmy korupcje z miasta i ze stadionów.!!! Czysty sport bez sprzedawania się jak prostytutka.!!! Wiem, że to ostre są słowa, ale taka niestety jest szczera i najświętsza prawda. Wszyscy robią ludzi w konia z wysokimi stołkami gdzie popadnie, ale zapominają o jednym fakcie, że ci co ich wybrali wcześniej są w większości
tekst dodany: 2013-10-28 22:55:01 Kibicami.!!! A skoro tak to prędzej, czy później ich rząd obala kibole.!!! to jest nie uniknione i sami teraz na siebie kręcą bata. Taka panowie krawaciarze jest najświętsza prawda. Psujecie polski sport i robicie ludziom wodę z mózgów kiedy tylko pragniecie jednego dorwać się do koryta i do stołków jak świnie po trupach do celu. Obiecanki są zawsze dla ludu który wybiera, a jak dostaniecie się do tego koryta i na stołki to lud macie głęboko w dupie. Tego akurat nikt ze społeczeństwa nie zaprzeczy. Bo mam zupełną rację w tej sprawie. Ryba zawsze psuje się od głowy. A nie na odwrót. Może trochę odbiegłem od tematu sportu i na politykę wlazłem, ale jak widać jedno z drugim ma więcej wspólnego niż wielu może sądzić. To niby państwo w państwie i krawaciarze czują się bezkarni bo ręka rękę myje. Ale wszystko jest do czasu i kiedyś na was przyjdzie pora lalusie jak znajdą się odpowiednie osoby i zrobią z wami porządek. Bo nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka. A społeczeństwu Szczecinka dam dobrą radę nie ufacie rządzącym i burmistrzowi to zróbcie referendum bo to jest wasze konstytucyjne prawo. I możecie w każdej chwili zmienić swoich włodarzy miasta. Nie musicie się męczyć z obecnymi jak widać fałszywymi władzami miasta, czy klubu. Pozdrawiam i zróbcie z tym coś.
|
|
dadorowiec3
|
|
2013-10-28 23:49:15
|
| przestan sluchac kapelusza
|
|
dodaj komentarz |
|
Aby dodać komentarz trzeba być zalogowanym. Redakcja ligowiec.net nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem, sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci. |
| |
|
|